Sokba kerül a Citarók állandó szervizelése

Desktop
(fotó: ittlakunk.hu)

Nevük elhallgatását kérő BKV-s dolgozók úgy fogalmaztak, hogy a folyamatos elektronikai zavarokat a BKV-garázsban dolgozó szerelők szakmai ismeretek és műszerek hiányában gyakran képtelenek elhárítani a Mercedes Citarókon. Ezért külsős márkaszervízzel javíttatják a buszokat, amiért külön fizetni kell.

A BKV azzal magyarázza a sorozatos hibákat, hogy még nem tudták átalakítani a buszokat a budapesti viszonyoknak megfelelően. A Mercedes buszok speciális diagnosztikai eszközök bevetését is igénylik a szervizelés során. Ilyen esetekben igénybe vesszük a márkaszervíz segítségét - nyilatkozott a BKV.
 
Az elmúlt hónapban 206 alkalommal hibásodott meg Citaro, míg az Ikarus IK 415 mintegy 150 darabos flottája 495 esetben romlott el, és az ugyancsak mintegy 150 Volvóból 306 hibásodott meg ugyanebben az időben. Egyszerű számítással kideríthető, hogy egy Mercedes Citaróra 6,6 műszaki hiba jutott, egy Ikarusra 3,3, egy Volvóra pedig 2,04. - írja a Blikk.
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?