Új ügyfélközpontot nyitott a BKK Kőbánya-Kispest metróállomáson

Desktop
(forrás: BKK)
Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója megnyitotta a BKK újabb ügyfélközpontját Kőbánya-Kispest metróállomáson. Az új, európai színvonalú ügyfélközpontban a közlekedéssel kapcsolatos minden ügy elintézhető: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanasz-kezelés, MOL Bubihoz fűződő ügyintézés és általános utastájékoztatás.
 
A Kőbánya-Kispest metróvégállomáson megnyílt ügyfélközpontban három pultnál várják az ügyfeleket reggel 5:30 és este 10 óra között a korábban pénztárként is üzemelő, a metrókijáratnál lévő felüljárón létrehozott új központban.
 
Az ideérkezőket ügyfélhívó segítségével sorszám szerint szolgálják ki - írja a BKK.
A tartalom a hirdetés után folytatódik
Desktop, Mobil
Mobil
Mit szólsz hozzá?

Hirdess nálunk!

Szeretnéd, ha a kerület lakói tudnának szolgáltatásaidról, termékeidről, boltodról, vendéglátó-helyedről? Hirdess nálunk! Meglásd, egyáltalán nem drága – és megéri. A részletekért kattints ide!

Legyél a szerzőnk!

Rendszeresen írnál a környéked eseményeiről, boltjairól, kocsmáiról, kulturális programjairól, utcáiról és játszótereiről? Ne habozz, vedd föl velünk a kapcsolatot!

Partnerek